вівторок, 27 січня 2015 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
Основні запитання мають інтригувати та зацікавлювати.
Навчання набирає для учнів більшого сенсу, коли запитання допомагають їм побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям,
Основні запитання допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
Сьогодні я: обговорила з іншими учасниками обрані теми проектів, ознайомилася з етапами створення Портфоліо та поставила цілі навчання, розробила Основні запитанння, з’ясувала  роль використання навчальних досліджень у проектах, по можливості заповнила план вивчення теми.
Найскладнішим, але водночас і цікавим було визначення  ключового і формулювання тематичного запитань. Дякую тренерам і учасникам тренінгу за допомогу! Всім натхнення!

1 коментар:

  1. Майже те що треба. Хотілося б почитати більше аналізу власного навчання - записуйте, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

    ВідповістиВидалити